Eerste dagen Internationaal Project. - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Brennan Potuit - WaarBenJij.nu Eerste dagen Internationaal Project. - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Brennan Potuit - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Internationaal Project.

Door: Brennan Potuit

Blijf op de hoogte en volg Brennan

20 Februari 2016 | Italië, Reggio nell'Emilia

De voortgang van het internationale Project, Emotion Project.

De tijd van voorbereiding wordt steeds meer nihil. Maar dat is voor technisch aspect geen probleem.
Want de Nederlanders zijn gearriveerd en ineens staan we 7 man sterk.
Enkele van de technici zijn mijn klasgenoten. Wat tevens ook erg leuk is om hun weer eens te zien.
Zij arriveerde de 20ste van februari. Na een kennismaking dag, wordt er uiteraard gelijk gewerkt.
Deze week zag er als volgt uit. We hebben de eerste dag direct de cue’s besproken voor geluidstechniek. Zodat deze taak van mij overgenomen kon worden en ik mij in samenwerking van de andere lichttechnici kon concentreren op het lichtplan.

Na drie dagen de repetitie’s bijwonen is voor ons groot en deels duidelijk wat het totaal plaatje wordt wat betreft Licht- en Geluidstechniek. Ook voor de aangewezen stagemaster is alles duidelijk.
Dit betekent dat we alle materialen hebben verzameld en klaar hebben gezet voor de show.
De bus komt er aan en we laden alles in. “Oefff,,, Dat is wel een hoop spul. Let’s play tetris.”
The technicians know. ;-) Uiteindelijk zit alles er in! Licht, Geluid, en Rekwisieten. Gelukkig past alles.
“Hebben we alles? Check, check dubbel check√.”
“Mooi dat is gedaan. Iedereen naar bed. Morgen wordt een pittige dag!”

ZzzZZzz....

  • 16 Mei 2016 - 17:18

    Walter Van Der Valk:

    Dag Brennan

    Je eerste tekst is geschreven en leuk om te lezen en te volgen?
    Goed bezig.

    Groeten van mij aan je mede studenten?

    grt Walter

  • 17 Mei 2016 - 09:46

    Guus Smeets:

    Beste Brennan,

    Het begin is er, ben benieuwd naar het vervolg !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brennan

Dag mensen! Mijn naam is dus Brennan Potuit. Een student aan ROC Midden Nederland, Creative College. Gevestigd in Utrecht Overvecht Met de opleiding Sound and Vision. De reden van mijn blog is dat ik een internationaal stage traject volg. Gevestigd in: Italië. Bij het bedrijf Etoile CTE (Centro Teatrale Europeo). Dit is een Theater productie bedrijf gevestigd in het noorden van Italië in de plaats Reggio Nell Emilia. Tijdens mijn stage bij dit bedrijf hou ik mij bezig met licht- en geluidstechnische zaken. Voornamelijk Theatrale Techniek.

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 2195

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Stage binnen Etoile CTE. In Italië.

Landen bezocht: