Eerste weken, Voorbereiding. - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Brennan Potuit - WaarBenJij.nu Eerste weken, Voorbereiding. - Reisverslag uit Reggio nell'Emilia, Italië van Brennan Potuit - WaarBenJij.nu

Eerste weken, Voorbereiding.

Door: Brennan Potuit

Blijf op de hoogte en volg Brennan

08 Februari 2016 | Italië, Reggio nell'Emilia

De eerste paar weken waren werkgerelateerd vrij rustig. Tijdens deze weken ben je namelijk ook bezig met je plek vinden in het bedrijf en alles te organiseren voor een goed verblijf. Ik heb een aantal lessen gevolgd op gebied van theater. Snel nadat ik arriveerde in Italië werd het eerste grote project al gerealiseerd. Volop repetities en Voorbereiding. Aangezien bij dit project ook andere nationaliteiten betrokken zijn. Dit project heet Emotion Project.

Wat de repetitie voor mij inhield? Gedurende de repetities heb ik mij voornamelijk het eerste gedeelte bezig gehouden met het maken van de geluid's Cue’s, zodat ik deze bij het arriveren van de Nederlandse technici direct duidelijk kan overdragen.
Verder komt er nog een hoop bij kijken. Zoals onder andere, een stageplan schetsen met bijbehorende Rekwisieten.
Het overleggen met de in dit geval artistieke directeur van de show, betreft Licht. Ook hier hebben we een kleine voorbereiding van gemaakt, zodat de grote lijnen later in het bijzijn van de Nederlandse Technici uitgewerkt kunnen worden.
Ook andere Vaardigheden worden in deze stage ontwikkeld. Zoals het maken van foto’s voor de promotie.

Deze eerste weken heb ik ook een hoop Burgemeesters en andere officiële ontmoet. In verband met de aankomende projecten. Met als voorbeeld de burgemeester van Novellara.
In Novellara vindt namelijk de Italiaanse editie van het internationale project plaats. Waar wij gedurende 3 dagen aanwezig zullen zijn in Theater: Franco Tagliavini, Della Rocca. Met een hoop studenten van de school Galvani en wat Nederlandse Technici Van het ROC Midden Nederland, Creative College.
Ook gaat hier het eerste gedeelte van theater festival genaamd Teatrolab, plaatsvinden.
Hier ga ik in mijn volgende blog’s meer over vertellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brennan

Dag mensen! Mijn naam is dus Brennan Potuit. Een student aan ROC Midden Nederland, Creative College. Gevestigd in Utrecht Overvecht Met de opleiding Sound and Vision. De reden van mijn blog is dat ik een internationaal stage traject volg. Gevestigd in: Italië. Bij het bedrijf Etoile CTE (Centro Teatrale Europeo). Dit is een Theater productie bedrijf gevestigd in het noorden van Italië in de plaats Reggio Nell Emilia. Tijdens mijn stage bij dit bedrijf hou ik mij bezig met licht- en geluidstechnische zaken. Voornamelijk Theatrale Techniek.

Actief sinds 10 Mei 2016
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 2187

Voorgaande reizen:

08 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Stage binnen Etoile CTE. In Italië.

Landen bezocht: